Frust Wehhh!!!


Settle suda ketiga-tiga paper except paper mandarin sebab mandarin takde final exam....yang buat aku frust tu hurmm..meh la aku listkan kat bawah ni...

.................
..................
...................

1. Paper QMT - Paper ni masa jawab 3 jam...tapi tengah-tengah buat boleh blank tengah jalan!!Pastu lg 1 jam nak habis masa...baru idea datang mencurah-curah...akibatnye ader 2 soalan dari 5 soalan tu aku tak dapat jawab full untuk paper tu...geram betul sebab masa tak cukup! 😠

............................
...............................
..............................
...........................................

2. Paper ECONOMICS - Paper ni plak bagi 60-40 la....takla sesusah macam QMT... tapiiii...ayat die la haiii....geram plak aku membacenyer....bila part yang aku baca taknak kua..,bila part tak baca tu yang kua...alahaiii...nasib la aku ada skali imbas tengok2 masa last minit study ritu.,...boleh lah mengorengkan ayat pape ikut logik akal....da la banyak plak tu nak dihafalnyer....

...............................
.......................................
.........................................
.................................
.........................
.....................
................

3. Paper OPM - last pape untuk sem ni aka paper yang aku nak maki...haha...aku baca lain..lain yang kua...padahal aku da buat analisa tiap paper tahun sebelum ni maner 1 soklan femes...last2 ade la kua kat 1-2 soalan...yang lain sumenyer main hentam kromo je wehh...paper ni la wat aku frust giler...carry mark paper ni aku paling tinggi dalam kelas weh...tapi time final aku rase aku la mcam bodo menjawab soklan tu...


Skunk semester break..tolak tepi dlu mood result kua...kite g bercuti dulu!!!yihaa!!!!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT . All rights reserved. | Sign in | Top of page