Dup dap dup dap..itu la yg aku rasa sekarang ni...untuk pengetahuan korang sume..sok wehh result exam keluar...neves..riso...sume complete...kalau aku ader sangkut paper cam mana???kalau lulus cam mane???(kalau lulus mestilah happy ye dak?tu pun lg mau tanya..haha)...argghh...siyes serabut wehh bile pikirkan...mcm nk akad nikah plak dier punyer feeling..haha..

Ya allah..mudah-mudahan result aku esok baiklah hendaknya...aku xblh bayangkan kalau aku sangkut paper...aduss..sedih wehh...sebab pe tau...aku pernah mention kan previous post yg sem ni aku macam riso skit...sebab apa yang aku study and target tak berapa nak kena...sebabnya soklan sepatutnya 6 soklan jawab 5...tapi ni kua 5 soklan jawab sume..x mengong otak ko kejap....

takpelah..tunggu je la esok..mudah-mudahan baik-baik aje..xsabar ni nak tunggu esok....doakan yg baik2 ye...cau cin ci... =)


No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT . All rights reserved. | Sign in | Top of page