Suamiku Pemandu Lori


Being a wife kepada seorang pemandu lori adalah sgt membanggakan...biarpun hanya bawak lori je....tp yg pntng kebahagiaan sesebuah keluarga n saling faham memahami...aku berkahwin dengan seorang pemandu lori yg agk muda...haha..muda ke??xla...die tua dr aku...tp umur mse dier bawak lori tu quite young la...dlm 20++ something...

Nak dijadikan cite...sbtu lps xkije sbb wesak..so opis hsbnd aku suh la hsbnd aku ni p amek tangki br kt semban...double pay...tu yg hsbnd aku g...alang2 time tu cme nk amek tangki je...so blhla ikt sbb x bkrja kan...so,bermulalah journey kami sbtu tu bgn kul 6 siap2 p amek kepala lori then trs bergerak ke seremban...sebab tangki barunye kat seremban...

Actually ni bkn 1st experience la nek lori...da byk kali da...cume bile dier kije tempat baru ni..ni baru second time la ikut...last ikut dulu g lumut...tapi, aku ni ade 1 tabiat..aku pn xtau knape...asal nek lori je msti nk tdo...asl nek lori je msti nk tdo..haha...sesape yg pernah nek lori mmg ade simptom mcm tu x???

ni dalam lori husband lai...husband aku ni cukup syg kt lori dier ni..siap bersihkan jge elok2 sbb dier ckp...bile kite diamanhakn utk jge sesebuah bende..knela jge elok2...acecehhhh...poyo je statement kn??hehe


nmpk x bersepah tangki kt cni..rsenyer owner die mmg jual tngki kot...


me..duduk kt blkg..xske duduk dkt seat kiri..sbb..lori hsbnd aku ader katil 2 tingkat...tu yg syok duk kt katil je..ble ngntok trs tdo kt blkg...haha


my husband aka pilot lori... =D 

mse ni dier duk orter tangki ngn kepala lori die...aku tgk die bwk lori msk n kuar tmpt sempit aku yg jd tkt...sbb tkt xlps..huhu

haa..tu tangki yg da brjaya hsbnd aku cntumkan kt body lori die...


Sebenarnye husband aku xske kije kt opis...dier suke kije yg xder pressure...mmg tabiat die kot....tp xpela..biarlah wife dier sorg ni je yg kije opis ye...awk jd la pemandu lori yg berjaya...hehe..cita2 hsbnd aku nk jd pengusaha lori suatu hr nnt..tu yg dier duk cr idea n kumpul modal utk beli lori nnt...insyaallah...ma doakan mudah-mudahan impian pa tercapai...biarlah org nk ckp laki aku pemandu lori xder kls ke xder standard ke...jnji aku bahagia ngn family aku..sbb korg kne igt..rezeki tu allah yg tentukan..bkn korg yer...peace no war..xoxo... =)

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT . All rights reserved. | Sign in | Top of page