Kambing Bakar Sahara

Lagi beberapa hari nak menyambut bulan pose ni...balik kije ritu terus ajak hubs p repeat kambing bako....kite bako..bako...bako!!!haha...tapi,kali ni lokasi yang len tapi area meru jugak...sebabnya kedai yang kami da attack tu da tutup..so kami decide p kat kedai yang da fofular yg da viral kat fesbuk tu...KEDAI KAMBING BAKAR SAHARA...

Macam biase..kedai die always full...penuh...tapi takdan nak amek gambo..malu eh...haha...masa makanan sampai pun amek gambar table sebelah duk jeling2...huhu..wat keras je la...


Servis yang dah naik taraf...tak payah tunggu lama da...

Ni la die kambing bakaq..portion byk la jgk...

En. Suami mkn sambil senyum...hihi

So far...makan kat situ memang overall best...setaun lepas servis die agak slow..mungkin sebab kekurangan pekerja mungkin...tapi skunk..dah laju...amek order tak sampai 10 minit tunggu da sampai makanan...rasa die still sama macam dulu..sedap jugak..banyak pun banyak...murah pun murah...

Cer teka kat mana ni??? =p



Tak cukup makan kat kedai..siap tapau bungkus bawak balik..nampak tak die punye sedap tu...haha...aku memang minat sgt dengan kambing bakar..seriously..dulu aku memang tak suka makan kambing...tapi..sejak yang aku cuba-cuba makan kambing panggang masa open house uma kawan mak aku tu...terus jatuh cinta sampai la ni..bagi aku...aku lebih prefer kedai yang satu lagi aku bagitahu korang ritu kat SINI...die punya kambing bakar garing...sedap+pedas....yang sahara ni sedap memang sedap cuma xcukup pedas la...ape org kate tu..tak cukup kaw..macam aku yg pencinta pedas ni...kedai yang aku ckp sedap tu kat meru jgk...kedai die tak besar..biase je...dekat dengan jalan kopi lau tak silap...nanti lau lagi sekali aku singgah makan nanti aku upload kan details kedai die...

Bagi pencinta kambing..atau sesiapa yang nak mencuba...bolehlah cuba kambing bakar sahara ni...die da viral da..cuma mungkin lokasi die orang susah nak cari sebab die ke dalam tempat die..lalu dekat uma orang...yang nak try kat jalan kopi tu..nanti aku cube try bagi info setepat boleh untuk korang try makan kat situ and korang boleh comparekan mane lagi sedap..xoxo! =)

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT . All rights reserved. | Sign in | Top of page