Goodbye Sista



16/05/2016 haritu...satu-satunye adik perempuan aku berpindah jauh dari kami sekeluarga...huhu....dier ikut suami dier duk sabah dengan bapak mertuanyer.....da la dier je satu adik perempuan aku....pindah jauh plak tu....tp, xperla,,,utk kebaikan...redha je la....fligt die pukul 7.20 pagi ke labuan....nek AIR ASIA je..."EVERYONE CAN FLY" haha....bapak mertuanyer duk kt kk....tp dier suh trn labuan....nnt dier pickup kt sne...

Seawal pukul 3 pagi kami sume dh bgn nk menghantar dier tkt lambat punye psl....berketuntang dgn ank dier melalak sbb xckp tido..tu la mlm td org suh tdo awl bantai men...mane x ngamuk..nsb la aku kjt ank aku dier blh cooldown lg...huhu....

xpernah msk klia2 sejak strt operasi..ye la..hakak ni bknnyer ader duit nk terbang tiap2 bln kan...hehe...tu pun 10 taun skali br dpt terbang kot...bkn men bsr airport....da la tu nk mencari balai pelepasan bkn men jauh...ke sbb aku yg park jauh????xkisah la....sampai kt balai pelepasan p kaunter nk msk luggage...skali tgk..mak aiii...rmi btl manusia kt cni..kaunter plak penuh sesaje...bkn men panjang beratur..kayo2 manusia ni p brjln....dpn adk aku beratur tu ader 1 group pangkat makcik2 n nnk2...solo troveller memasing....xtau la nk p mne brjln tu makcik n nek oiii..byk duit...sy ni umur da tua pn luar negara tu 1 negara je sy pnh smpi...haha....


beratur nk hntr luggage

my mom org kuat..mne g nk ikt je..die yg akn sntiase pastikan everything going smooth...jgn ader brg yg tercicir...cek btl2...haha..i luv u ma!

apalah yg dibuatnye ank aku ni....
lps checkin luggage sume diorg suami isteri trs msk dlm tggu flight..xder da nk borak bagai sbb jam mse tu da pkl 6 lbh...tkt nnt pntu gate ttp x ke naya...lgpun adk first time nek kpl trbng...so tnjk kt diorg la nk msk mne g mne sume..nnt da duk sbh sne blk cni da tau la..xyh ajr da...cme pesan kt adik...jge dr...duk ngn bapak mertua ngn mak mertua tiri perangai kne jge...kang pape jd..ssh sbb kami kt semenanjung....lau takat kt cni blh la nk brlari kjr bagai...mau x riso...adk aku ni mude lg..umur br 21....gtl nk kawen...haha...doa kami sntiase utk ko dik...will miss you..jmpe raye nnt...xoxo!!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT . All rights reserved. | Sign in | Top of page