My Big Day..!!





Assalammualaikum....dgn rasminyer sy telah pn mnjd isteri kpd suami yg sy cintai....raser mcm xcyer jer dh kawen....hari yg dinantikan telah pn berlalu....majlis kawen kami berjalan dgn penuh meriah n lancar...terima kasih pada sahabat2,rakan2 n kenalan2 yg hadir pd majlis sy hr tuh....mcm xcyer jer dh kawen sbnrnyer...hehe...kt cni nrl attachkn beberapa keping pic mser berlangsungnyer mjlis nrl 2 hr tuh.... :face40:

ni henna tgn sy..


ni sy mser mjlis akad nikah..time ni tok kadi tgh tnyer suami sempat lg posing... :face54:

kami telah sah mnjadi suami istri... :n:

malu time ni.. :face35:

malam berinai... :face71:

majlis sanding...mkn xckp sbb nk mkn je org nk amek gmbr..huhu

rumah lelaki...




PELAMIN..!!! =)



Yeaayy..!!sy da start cuti hr ni...sbb nk wat las preparation tuk wedding sy sabtu ni..dup dap dup dap jantung ni..hehe....now skunk kt kg halaman lps fitting baju tadi kt bangi..mmg cntk bjunyer..hehe..:face39:

OMG...!!smpi2 kg td tgk2 org da psg khemah...aper yg terkejutnyer....PELAMIN...!!!!PELAMIN sy da siap...cantiknyer...!!!gojes sehhh..mcm xcyer da nk kawen....huhu...haa...nk tgk x pelamin sy...jeng..jeng..jeng....ni sy la pic pelamin sy... :face26:


cantik x???



dugaan yg plg buruk..!!



hr ni..hr yg plg malang buat aku..n hr yg plg sedih utk aku...nper ngan aku??ckit2 nk touching2..ckit2 nk tersentuh...haa..!!amek...!!pdnknlah mker ko....teraser r lg len kali....hmm...
:face41:

aku cmer tersentuh jer...xde niat lgsg nk cabar dier....tp..nper dier ckp aku cabar dier?dier xsygkn aku ker??kater2 dier btl2 mkn dlm hati aku...rser mcm ditoreh-toreh.....hanya allah jer yg tau hati ni bler insan yg amat disygi n hnyer tggl beberaper hr tuk kami menghitung hr diuji dgn dugaan yg plg kuat dsbbkn sikap aku yg dikaterkn mcm "BUDAK2" n asyik nk teraser... :face22:

bkn aku mintak nk jd cpt teraser sentiaser...tp..nilah diri aku....aku mudah tersentuh,,,aku cber tuk xnk jd seorg yg sensitip..p tuh la diri aku....aku sedar aku ni xsebaik diri dier...tp...aku hnyer insan bese...aku xpnh terniat tuk lukekan hati dier...tp,,demi syg n cnta aku kt dier...aku beralah n mengaku tuh sumer slh aku...aku tau aku yg slalu wat slh....aku ni pencari mslh...

aku xmampu hidup tnpa dier...sbb dier la lelaki yg berjaya tawan hati aku slps aku dikecewakan dgn insan yg prnh aku syg dulu....tp...nper kater2 dier pedih sungguh utk aku....tiap kate2 nyer aku telan walaupun perit sbb xnk lukekan hati dier lg...biarlah aku yg trluker dgn kater2nyer....xpnh dier ckp mcm tuh dgn aku..tp..kali ni dier ckp dier dh xblh nk sbr lg dgn aku....JAHATNYER aku ni...aper jns pompuan aku ni???!! :face41:

syg....aku sungguh2 amat menyintaimu...bkn niatku utk lukekan hatimu..tp..aku cmer tersentuh dgn kater2mu...aku sygkn mu seikhlas hatiku n aku xnk ko pergi tgglkn aku syg....walaupn skunk kter da berbaik....tp..aku xkn lpekan hr ni..ni lah pengajaran bg aku....

aku xpnh rser bgaimana dimanjer..dsyg dgn bks aku yg dlu...sbb tuh la aku mudah teraser...xblh silap ckit..msti nk teraser....aku xpnh rser diri aku dsyg....sbb tuh la aku jd mcm ni....tpppp....nper dier xphm...nper dier xpujuk....???ssh nyer nk dpt belaian pujuk syg dr insan yg bernama lelaki....hmmm....mngkn silap aku jgk......sjer cr nahas.... :face37:

smpi ke saat ni...air mter ni x berhenti mengalir mengenang kter2 nyer....aku sygkn dier...cumer..kater2nyer yg aku xblh nk tahan....pedih sgt....tp,ku telan sbb xnk lg bergdh n timbulkn mslh..ckpla hnyer dier yg berkater aku ni mmg sker wat hal....paperpun kate2nyer kt aku..aku ttp sygkn dier..sbb aku yg cr mslh..biarlah aku yg telan sumenyer....

pdnlah dgn mker aku skunk....nanesla..nk teraser sgt kn..haa...amek la....teraser la sgt...mmg xpsl2 dh wat dier ilang sbr dgn aku...nanesla...nanes smpi bute....br dpt pengampunan agknyer.... :face22:

01/03/2012




OMG..!!hr ni da 01/03???adess..cptnyer mser brlalu......tggl 9 hr lg nk smpi ke tarikh keramat....dup dap dup dap...mcm mner la hati ni kn?msti nebes x igt..huhu... :face18:

aper lg yg xsiap yer?rsenyer sumenyer dh....hmm..kne get ready n stabilkn emosi jerk la....tkt nnt melarat lak emo smpi nikah nnt...huhu....emosi mmg kne jge lg2 nk dkt ni...mcm2 dugaan yg akn dtg...mental knela kuat...walaupun aku ni jns yg cpt teraser..lmbt hati...kne jgk jd kuat....berlagak kuat..haha...blh x cm tuh??:face39:

hmm.....9 days 2 go...moga segalanyer berjalan seperti yg telah dirancangkn..amiinnn....~~~
:face57:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT . All rights reserved. | Sign in | Top of page