Chapter 2 :- Kisah Cinter Kami.. =)

so far cm ner ngn chapter 1 sal aku..??ok x...bg aku tiap manusia tuh dijdhkn dlm keadaan yg berbeza kn..???so..mcm tuh jgk la aku..ditemukan dlm keadaan yg x dijangkakan....so,utk 2nd chapter ni...aku nk citer tntng mcm mner kiteorg blh jd rapat...jeng..jeng..jeng....hehe.....

OK...citer dier mcm ni...pas jerk dr kes karok tuh...kwn2 aku n kwn2 dier trmsk aku n dier pn da giler karok...haha....tuh ayt pancing jerk tuh..hehe...hr2lah kiteorg jmper then g karok..asl jmper jerk karok...time tuh en. michi sy lah yg payung kn..almaklumlah time tuh tgh byk wet..hehe...
nak dijadikan cerita....1 hr tuh member aku ni nisa nmer dier..kiteorg pggl angah jerk...dier la yg rapat dgn en. michi aku ni....dier la yg en. michi aku ni tpn ajk p karok mser 2...smbng citer td...ader 1 mlm tuh...diorg ajk karok..then aku mser tuh dr uma nk p uma member aku nk amek member aku sbb kbtulan bos tmpt kijer aku pn ajk karok...so..aku pn p la...pas tuh time tuh ader 1 no ni msg aku...angah nisa yg msg gtau ajk p karok..aku pn ckp la yg aku mang kt karok sbb bos aku ajk karok...angah nisa ckp jap g dier smpi...kiteorg decide tggu bdk2 ni kt karok jerk la memandangkan kiteorg mang da kt karok pn time tuh...

Pas tuh ntah mcm mner kwn2 en. michi ni pn smpi..kwn2 dier yg member aku lg sowg ni knl..member aku yg aku bwk ni mira nmer dier...dier pn knl en.michi aku jgk....dier knl dlu dr aku...so..mira n aku pn join la kwn2 en. michi ni karok..p time tuh en. michi xsmpi lg...then..aku pn tertnyer-tnyer mner angah nisa x dtg skali sbb dier kter dier nk smpi...pas tuh, br aku terigt aku nk kirim kt dier bli smthng..aku pn dgn slumber la msg dier kirim brg suh dier bli sementara dier otw n dtg cni...dier pn bls ok...xlmer pas tuh..en. michi pn dtg....dgn xsemenanyer dier bg brg yg aku kirim kt angah nisa td...aku pn terperanjat beruk la time tuh..aku ckp aku msg td no sper???sbb aku kirim kt angah nisa p dier plak yg bg kt aku..aku pn da pelik da time tuh..pas tuh trs dier ckp angah nisa xdpt dtg sbb dier de hal..so..aku pn ok la wat cm beser....



so..korg da tau kn per yg jd....rupenyer no yg angah nisa msg tuh no en. michi aku ni la....hahaha....sengal kn...huhu..aku pn mati2 ingt tuh no kwn aku..siap kirim bli brg bagai...haha..last2..amek ko....pas tuh en. michi blh ckp plak mser aku kirim brg tuh dier yg rply sbb angah nisa xder ngn dier time tuh...aduii..!!malunyer aku time tuh...aku pn xnk plak dlm msg 2 asyik pggl angah nisa tlg blikn sy brg blh x..nnt byr...yg en michi pn xnk ckp tuh dier yg bls..dier pn jwb ok jer..haa..kne ko skali...so...tuh la yg berlaku kt kiteorg...since dr kes tpn tuh la kiteorg makin rapat smpilah ke suatu hr dier dgn slumber lamar aku..huhu..mmg klaka la time dier lamar aku tuh..hehe..korg nk tau x cm ner dier lamar aku??hehe..xyh la kot...cian kt en. michi sy t dier blushing..hehe....


*p/s :- itulah kisah cinte n pertemuan kami smpi kami jd rapat n smpila sy bergelar tunangan en. michi sy ni.. (^_^)


Inilah cinta hati sy merangkap tunang sy skunk.... =)

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT . All rights reserved. | Sign in | Top of page