Kusut..!!


aku KUSUT...!!
arrgghhh...!!duk kt dlm uma dgn pikiran melayang entah ke maner..
buat aku kusut..!!

nper dgn aku ni??
tlglah...aku perlukn kwn2 aku...
mner kwn2 aku????aku nk gelak ketawa mcm dlu...
tolonglah...aku dlu dgn ex yg len blh jer lau pts slumber.....xder nk emo sgt...
nper yg ni pts jd mcm org xbtl???yer..sbb aku syg dier gler2...

ahh...!!lantak r dier...aku perlukn ketenangan...
PANTAI.....aku nk pantai....
pantai la tmpt aku hbskn mser tuk aku ilangkn rser sedih aku....
pantai dan bintang tmpt aku mengadu...
tmpt aku merenung jauh mner kah aku blh sejukkn hati ni....
adakah aku perlukn seluas lautan??atau pn haruskah aku nek ke awan utk menggapai bintang2 d ats sner utk ku ltk kn d dlm hati ini supaya bersinar dan xlg bersedih???

adess....!!
jauh btl berangan....
ssh jd seorg yg setia......tp...aku mmg seorg yg setia....
cmer...kesetiaan aku dibuang mcm tuh jer....
xder hal la...aku xcouple pn xper....
buat skt otak jer...
frust tau x dgn laki ni.....haishhh......
kwn2 yg len bhgia jer dgn psgn msg2..aku???
ahh..!!serabutlah nk pk....lg pn..aku single skunk....yahoo..!!

skunk....nk p pantai....nk tgk laut....
aromaterapi kn minda n hati....
tenang tau lau tgk laut n bntng ni.......aku sker....sbb tiap kali tgk laut n bntng....
aku hepy jer....

k la..nk OUT..!p pantai....
daa~~~

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT . All rights reserved. | Sign in | Top of page