kau ku benci...



hurmm...mcm mner nk describe hati ni kn....perkenalan yg terjalin selama 8 thn berakhir dgn sikap manusia yg x pnh menghargai diri kiter..senang kater...masih buta dalam memilih teman idup..tuh la yg trjd dlm idup aku...idup dsmping lelaki yg xpnh menghargai aku..yg x pnh menyayangi aku..sumenyer berlaku disebabkan seseorg yg digelar "PEREMPUAN"...br beberaper bulan kenal...trs diri ni dilupekan dan akhirnyer ditinggalkan..perit rsenyer hati ni biler diperlakukan sebegituh...mcm2 yg aku pnh wat tuk dier tp 1 pn dier x pnh nmpk kesungguhan aku tuk pertahankan hbgn kami..mngkn bkn jdh agknyer...entahlah...aku pn xtahu..aper yg aku tahu..aku bencikan dier..dier xder lg dlm kamus idup aku..sisa2 kenangan antare aku dgn dier xkn ku igt n akn ku buang jauh2...sekali ko xpnh nmpk keikhlasan diri aku kt ko...1000x kali aku xkn knl saper ko yg pnh bertakhta dlm ati aku..mngkn ko xkn menyesal skunk sbb ko tgh bahagia dgn si dia...sedangkn aku lbh mengenali saper dier dari ko...dier bknlah yg trbek tuk diri ko..tp,jika tuh pilihan ko..aku trime n aku redha..aku x kisah...aslkan jgn ko cr aku 1 hr nnt biler ko menyesal..sebab,ni kali ketiga kter pts...dan aku x kn berpaling lg tuk trime diri ko yg x pnh menghargai diri aku...ya allah ya tuhanku..kau kuatkn lah semangat ku tuk melupakan dier n biarlah aku trskn idup aku dgn bhgia tnpa knl sper dier....

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT . All rights reserved. | Sign in | Top of page