CINTAKU bkn lg utkmu..!



Aku bncikan dier..!!
nper dier yg aku igt???asal lah aku ni bodoh sgt duk pk tntng dier yg xpnh pk tntng aku?
ya allah...
kuatkanlah hati hambamu ini...
buangkanlah dier dr hidupku....walaupun slamer 8 taun aku ngn dier..3 kali kami pts smbng pts smbng...walaupn jarak kami pts mkn mser hampir setahun..tp,hati ku msh kuat utk dier...dan dier pn pnh mengaku bahawa dier xblh lpekn aku suatu ketika dlu...tp..itu dlu..sekarang??

segala kemahuan..kehendak dier aku iktkn...
aku xnk hampakan org yg aku syg..
tp, adakah ini balasan yg ptt aku terima dr insan yg aku bnr2 syg?
aku trime segala tohmahan..cacian..makian dr gadis2 yg mengaku mereka "BUAH HATI" nyer...
HABIS?AKU NI SAPER?
ANAK PATUNG dier ker?hnya kesbran jer yg aku mampu lakukan..
aku mls hndak memulakan perbalahan kerana hati aku xingin lihat dier rser brslh..
smpi begitu skali syg aku trhdpnyer....

Ohh..tuhan...
terima kasih kau tunjukkn kepada aku siapa dier sbnrnyer...
hati aku mulai pudar trhdpnyer apabila aku jth skt dan dmskkn ke hospital selamer 4 hr...
selamer ku ditahan d wad...tidak sekali pn dier dtg melawat aku...
hancur hatiku bler ku bertnyer nper xdtg...dgn selamba dier mnjwb..."byk kerja..xder mser"...
oohh... tuhan....
xkn la skjp pn xblh dier dtg utk melawat aku yg sdg skt?aku prlukn ksh syg nyer..perhatian yer...tp..inikah yg aku dpt stlh segala pengorbanan aku berikn padanyer??
sdgkn jarak hospital dgn tmpt kerja n rmhnyer xsmpi 5 minit...
mcm tuh skali alasan yg diberikan....HANCUR HATIKU....:face29:

ditambah pula dgn mainan kecurangan dier trhdp aku...
ya allah.....nper dier sggp wat aku mcm ni...?
apa slh ku?apa dosaku kt dier..smpi mcm ni skali keperitan yg aku trime??

cukuplah setakat ini tingkah laku ko trhdpku...
dan aku amat2 menyesal kerana trlalu menyintaimu....
ckplah utk kali ketiga kter brsamer...
selepas ini..xkn ader lg kali keempat dan strsnyer utk kter brsame...
kerna......
AKU BENCI KO SEUMUR HIDUPKU...!
ko hanyalah masa silam aku yg gelap.....sekali ko tgglkn aku....
sejuta kali aku xkn toleh utk trime ko lg...
aku btl2 kecewa dan trlalu kecewa diperlakukn sebegini...
tnpa ksh syg dan perhatian dr insan yg aku syg slame kter brkwn....
yg aku dpt hnyalah....DERITA BERPANJANGAN BERSAMA KAMU....

SELAMAT TINGGAL KEKASIHKU....
TIADA LG KAU DLM HIDUPKU UTK SELAMANYA...
aku doakn ko bhgia brsamer si dier....
jgnlah suatu hr nnt ko menyesal bler kehilangan org yg tlh byk berkorban semase ssh dan sng kamo...
kerna pd waktu itu..jika kau trpikir utk berbaik semula dgnku....
aku hnyer mampu trsnyum...kerana....
CINTA aku......bkn lg utkmu....
dan....KAMO...xlyak utk mendptkn CINTA ku...
dan..mngkn pd wktu itu..aku sudah mempunyai seseorg yg btl2 mnghargai diri aku dan menyayangi aku seperti mner yg aku harapkn slamer ini drpdamu yg aku xdpt....

ya allah.....
aku hambamu yg lemah....
aku mohon padamu......kekecewaan yg aku alami ni slamer ini dgn org yg xpnh hargai diriku...
ko sembuhknlah supayer aku msh mampu trsnym utk bhgia dgn lelaki yg bnr2 menyintai diriku suatu hr nnt....amiiinnn...~~

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT . All rights reserved. | Sign in | Top of page