sweet day...

hr ni...aku rser adalah hr yg plg gembira wat diriku..akhirnyer aku ditunangkn oleh seorg jejaka yg aku knl dier xsmpi beberaper bulan..trs dier lamar aku...alngkah indahnyer...nk2 time tuh aku tgh frust giler...xnk pk sal lelaki..p ntah mcm mner..pertemuan yg  x disengajakan tuh...buatkn en. lelaki ni mengusya aku..p care dier usha mmg sempoi..haha...nk tau aper yg dier cakap tntng aku..??tuh rahsia....hehe....rombongan tunangan smpi agk lmbt jgk la time tuh..p alhamdulillah sumenyer brjln dgn lncar walaupun lmbt...seronok sgt hr ni..rser da mcm artis da bler rmi org tngkap gmbr "mak" mser ni..haha...paperpun..aku seronok sgt time ni...mcm xsbr rsenyer nk kawen plak pas ni..hehe..aww...!!gtl btl aku ni kn..ish2...sbr2....hehe....

*p/s :- hadiah utk korg ni slh 1 pic mser aku 2nang utk tatapan korg... =)
25/12/2011...aku sah mnjadi tunangan pd en. michi ku... =)

adakah....

hye...rsernyer da beraper bln da aku x update status kt blog aku ni kan..??hmm...aper yg aku nk citer tntng aku eh..??hmm..aku da jd seorg yg br n trskn idup aku tnpa toleh kebelakang lg..hihi..seronok sgt..rser bebas giler...xyh nk pk perasaan saper2 lg...p ader 1 story nk citer kt korg ni....huhu....hr tuh aku lepak ngn member2 aku..da lmer x jmper kn..so..lpk la kt kdi mmber aku...ntah mcm mner..member aku lg sowg ni ajk kiteorg p karok..kiteorg pn decide nk g..then kwn aku yg kiteorg pggl nisa ni member dier col...member dier pn ajk p karok..so,nisa decide kiteorg join group member dier ni...smpi2 jerk kt karok tuh..aku igtkn pompuan jgk kwn2 dier...maklumlah...lau sumer pompuan sng skit nk menyalak tanpa segan kn...almaklumlah luka blm sembuh lg time tuh...haha...oklah..smbng citer td...msk2 jerk kt bilik karok tuh..tgk2...member dier sumer lelaki..aduh..!!potong stim btl la...drop my water face la lau sore aku sumbang mambang nyanyi..haha...so..biler kwn aku kenalkan aku ngn member2 dier..kiteorg pn karok la..p aku x karok pn..xnk la aku karok...wat malu jerk t lau sore x sdp..nk dijadikn crite...lps dr kes karok tuh...kiteorg jd kawan...aku pn asyik la hr2 duk lpk ngn diorg jerk...mmg best n happening la lepak ngn diorg...giler2 plak tuh..haha...yg bestnyer..aku dpt KAWAN BARU...k lah..aku xtau nk ckp per lg coz aku xtau per yg akn brlaku next step..tggu update dr aku k... =)

Kusut..!!


aku KUSUT...!!
arrgghhh...!!duk kt dlm uma dgn pikiran melayang entah ke maner..
buat aku kusut..!!

nper dgn aku ni??
tlglah...aku perlukn kwn2 aku...
mner kwn2 aku????aku nk gelak ketawa mcm dlu...
tolonglah...aku dlu dgn ex yg len blh jer lau pts slumber.....xder nk emo sgt...
nper yg ni pts jd mcm org xbtl???yer..sbb aku syg dier gler2...

ahh...!!lantak r dier...aku perlukn ketenangan...
PANTAI.....aku nk pantai....
pantai la tmpt aku hbskn mser tuk aku ilangkn rser sedih aku....
pantai dan bintang tmpt aku mengadu...
tmpt aku merenung jauh mner kah aku blh sejukkn hati ni....
adakah aku perlukn seluas lautan??atau pn haruskah aku nek ke awan utk menggapai bintang2 d ats sner utk ku ltk kn d dlm hati ini supaya bersinar dan xlg bersedih???

adess....!!
jauh btl berangan....
ssh jd seorg yg setia......tp...aku mmg seorg yg setia....
cmer...kesetiaan aku dibuang mcm tuh jer....
xder hal la...aku xcouple pn xper....
buat skt otak jer...
frust tau x dgn laki ni.....haishhh......
kwn2 yg len bhgia jer dgn psgn msg2..aku???
ahh..!!serabutlah nk pk....lg pn..aku single skunk....yahoo..!!

skunk....nk p pantai....nk tgk laut....
aromaterapi kn minda n hati....
tenang tau lau tgk laut n bntng ni.......aku sker....sbb tiap kali tgk laut n bntng....
aku hepy jer....

k la..nk OUT..!p pantai....
daa~~~

CINTAKU bkn lg utkmu..!



Aku bncikan dier..!!
nper dier yg aku igt???asal lah aku ni bodoh sgt duk pk tntng dier yg xpnh pk tntng aku?
ya allah...
kuatkanlah hati hambamu ini...
buangkanlah dier dr hidupku....walaupun slamer 8 taun aku ngn dier..3 kali kami pts smbng pts smbng...walaupn jarak kami pts mkn mser hampir setahun..tp,hati ku msh kuat utk dier...dan dier pn pnh mengaku bahawa dier xblh lpekn aku suatu ketika dlu...tp..itu dlu..sekarang??

segala kemahuan..kehendak dier aku iktkn...
aku xnk hampakan org yg aku syg..
tp, adakah ini balasan yg ptt aku terima dr insan yg aku bnr2 syg?
aku trime segala tohmahan..cacian..makian dr gadis2 yg mengaku mereka "BUAH HATI" nyer...
HABIS?AKU NI SAPER?
ANAK PATUNG dier ker?hnya kesbran jer yg aku mampu lakukan..
aku mls hndak memulakan perbalahan kerana hati aku xingin lihat dier rser brslh..
smpi begitu skali syg aku trhdpnyer....

Ohh..tuhan...
terima kasih kau tunjukkn kepada aku siapa dier sbnrnyer...
hati aku mulai pudar trhdpnyer apabila aku jth skt dan dmskkn ke hospital selamer 4 hr...
selamer ku ditahan d wad...tidak sekali pn dier dtg melawat aku...
hancur hatiku bler ku bertnyer nper xdtg...dgn selamba dier mnjwb..."byk kerja..xder mser"...
oohh... tuhan....
xkn la skjp pn xblh dier dtg utk melawat aku yg sdg skt?aku prlukn ksh syg nyer..perhatian yer...tp..inikah yg aku dpt stlh segala pengorbanan aku berikn padanyer??
sdgkn jarak hospital dgn tmpt kerja n rmhnyer xsmpi 5 minit...
mcm tuh skali alasan yg diberikan....HANCUR HATIKU....:face29:

ditambah pula dgn mainan kecurangan dier trhdp aku...
ya allah.....nper dier sggp wat aku mcm ni...?
apa slh ku?apa dosaku kt dier..smpi mcm ni skali keperitan yg aku trime??

cukuplah setakat ini tingkah laku ko trhdpku...
dan aku amat2 menyesal kerana trlalu menyintaimu....
ckplah utk kali ketiga kter brsamer...
selepas ini..xkn ader lg kali keempat dan strsnyer utk kter brsame...
kerna......
AKU BENCI KO SEUMUR HIDUPKU...!
ko hanyalah masa silam aku yg gelap.....sekali ko tgglkn aku....
sejuta kali aku xkn toleh utk trime ko lg...
aku btl2 kecewa dan trlalu kecewa diperlakukn sebegini...
tnpa ksh syg dan perhatian dr insan yg aku syg slame kter brkwn....
yg aku dpt hnyalah....DERITA BERPANJANGAN BERSAMA KAMU....

SELAMAT TINGGAL KEKASIHKU....
TIADA LG KAU DLM HIDUPKU UTK SELAMANYA...
aku doakn ko bhgia brsamer si dier....
jgnlah suatu hr nnt ko menyesal bler kehilangan org yg tlh byk berkorban semase ssh dan sng kamo...
kerna pd waktu itu..jika kau trpikir utk berbaik semula dgnku....
aku hnyer mampu trsnyum...kerana....
CINTA aku......bkn lg utkmu....
dan....KAMO...xlyak utk mendptkn CINTA ku...
dan..mngkn pd wktu itu..aku sudah mempunyai seseorg yg btl2 mnghargai diri aku dan menyayangi aku seperti mner yg aku harapkn slamer ini drpdamu yg aku xdpt....

ya allah.....
aku hambamu yg lemah....
aku mohon padamu......kekecewaan yg aku alami ni slamer ini dgn org yg xpnh hargai diriku...
ko sembuhknlah supayer aku msh mampu trsnym utk bhgia dgn lelaki yg bnr2 menyintai diriku suatu hr nnt....amiiinnn...~~

kau ku benci...



hurmm...mcm mner nk describe hati ni kn....perkenalan yg terjalin selama 8 thn berakhir dgn sikap manusia yg x pnh menghargai diri kiter..senang kater...masih buta dalam memilih teman idup..tuh la yg trjd dlm idup aku...idup dsmping lelaki yg xpnh menghargai aku..yg x pnh menyayangi aku..sumenyer berlaku disebabkan seseorg yg digelar "PEREMPUAN"...br beberaper bulan kenal...trs diri ni dilupekan dan akhirnyer ditinggalkan..perit rsenyer hati ni biler diperlakukan sebegituh...mcm2 yg aku pnh wat tuk dier tp 1 pn dier x pnh nmpk kesungguhan aku tuk pertahankan hbgn kami..mngkn bkn jdh agknyer...entahlah...aku pn xtahu..aper yg aku tahu..aku bencikan dier..dier xder lg dlm kamus idup aku..sisa2 kenangan antare aku dgn dier xkn ku igt n akn ku buang jauh2...sekali ko xpnh nmpk keikhlasan diri aku kt ko...1000x kali aku xkn knl saper ko yg pnh bertakhta dlm ati aku..mngkn ko xkn menyesal skunk sbb ko tgh bahagia dgn si dia...sedangkn aku lbh mengenali saper dier dari ko...dier bknlah yg trbek tuk diri ko..tp,jika tuh pilihan ko..aku trime n aku redha..aku x kisah...aslkan jgn ko cr aku 1 hr nnt biler ko menyesal..sebab,ni kali ketiga kter pts...dan aku x kn berpaling lg tuk trime diri ko yg x pnh menghargai diri aku...ya allah ya tuhanku..kau kuatkn lah semangat ku tuk melupakan dier n biarlah aku trskn idup aku dgn bhgia tnpa knl sper dier....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT . All rights reserved. | Sign in | Top of page